Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh hydraulického okruhu pojezdu vibračního válce ASC 110
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh nového konceptu hydraulického okruhu pojezdu tahačového vibračního válce ASC 110. Jako hlavní parametr pro návrh hydraulického okruhu byla zvolena maximální teoretická stoupavost stroje. Po zvolení nové koncepce hydraulického okruhu pojezdu byly zvoleny vhodné hydraulické komponenty. Pro dostatečný návrh hydraulického okruhu byly vypočítány délkové a místní ztráty pro dvě různé rychlosti stroje. Hydraulické ztráty byly vypočítány i pro použití stroje v různých klimatických podmínkách. Byl navržen i nový koncept chlazení stroje a modelovány křivky ohřevu a chladnutí hydraulického okruhu. Pro účely porovnání stoupavosti a energetické bilance nově navrhnuté koncepce pojezdu oproti stávajícímu řešení, které je v současné době v sériové výrobě, byly oba stroje osazeny měřicími místy. Na obou strojích byly v jednotlivých větvích hydraulického okruhu měřeny např.: tlak, průtok a teplota a jiné. Z časových závislostí předem zmíněných parametrů bylo možné určit energetickou úspornost nově navrhnuté koncepce. Pro posouzení maximální možné stoupavosti byl měřen časový průběh sklonu svahu na kterém se stroj nacházel. Při porovnání obou řešení bylo zjištěno, že řešení se dvěma okruhy má výrazně lepší trakční vlastnosti při náročných aplikacích stroje, zejména pak při jízdě do kopce a z kopce. Tato koncepce má také vliv na menší spotřebu paliva a klade menší nároky na chladič hydraulického oleje vzhledem k jeho energetickým poměrům.
Návrh hydraulického okruhu pojezdu vibračního válce ASC 110
Novák, Martin ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Rada, Zdeněk (oponent) ; Klas, Roman (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh nového konceptu hydraulického okruhu pojezdu tahačového vibračního válce ASC 110. Jako hlavní parametr pro návrh hydraulického okruhu byla zvolena maximální teoretická stoupavost stroje. Po zvolení nové koncepce hydraulického okruhu pojezdu byly zvoleny vhodné hydraulické komponenty. Pro dostatečný návrh hydraulického okruhu byly vypočítány délkové a místní ztráty pro dvě různé rychlosti stroje. Hydraulické ztráty byly vypočítány i pro použití stroje v různých klimatických podmínkách. Byl navržen i nový koncept chlazení stroje a modelovány křivky ohřevu a chladnutí hydraulického okruhu. Pro účely porovnání stoupavosti a energetické bilance nově navrhnuté koncepce pojezdu oproti stávajícímu řešení, které je v současné době v sériové výrobě, byly oba stroje osazeny měřicími místy. Na obou strojích byly v jednotlivých větvích hydraulického okruhu měřeny např.: tlak, průtok a teplota a jiné. Z časových závislostí předem zmíněných parametrů bylo možné určit energetickou úspornost nově navrhnuté koncepce. Pro posouzení maximální možné stoupavosti byl měřen časový průběh sklonu svahu na kterém se stroj nacházel. Při porovnání obou řešení bylo zjištěno, že řešení se dvěma okruhy má výrazně lepší trakční vlastnosti při náročných aplikacích stroje, zejména pak při jízdě do kopce a z kopce. Tato koncepce má také vliv na menší spotřebu paliva a klade menší nároky na chladič hydraulického oleje vzhledem k jeho energetickým poměrům.
Elektronicky řízené systémy motocyklů
Borovička, Marek
Obsahem bakalářské práce je shrnutí moderních elektronických systémů implementovaných u jednostopých vozidel, zejména sportovních motocyklů. Hlavní část je věnována popisu vstřikovacích a zapalovacích systémů. Dále se práce zabývá problematikou asistenčních systémů a principů jejich funkce. Jsou vysvětleny funkce elektronicky regulovaných soustav s pozitivním vlivem na bezpečnost, hospodárnost, efektivitu, životní prostředí, komfort a v soutěžních podmínkách zlepšují výkony strojů i jezdců. Elektronické systémy na motocyklech zaznamenávají v současné době velký rozvoj, byť některé jsou adoptovány z jiných kategorií vozidel, avšak jejich regulátory byly značně uzpůsobeny jednostopým vozidlům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.